WAT WIJ DOEN

Als Cornelia-Stichting dragen wij zorg voor het onderhouden en beschermen van het landelijk vastgoed dat bij ons in beheer is. Dit zijn woningen, boerderijen, landerijen, bossen en natuurterreinen. Dit landelijk vastgoed vind je in Beetsterzwaag en omgeving.

ONS LANDGOED

Het unieke van dit landgoed zijn de landerijen van de Cornelia-stichting, deze liggen in en nabij het Natura 2000 gebied van Oordt’s Mersken. Wij zijn trots om dit bijzondere natuurterrein te beheren, beschermen en onderhouden.

ONS HOUT

Onze bossen zijn gecertificeerd met het FSC®-keurmerk. Dit keurmerk garandeert in dit geval dat het bos op een duurzame wijze in stand wordt gehouden. Dit vinden wij als stichting erg belangrijk zodat we bijdragen aan de biodiversiteit en duurzaamheid.

houtverkoop | hout | fsc-keurmerk

WERKEN BIJ

Vind je het leuk om bijzondere natuurterreinen te onderhouden of ben je op zoek naar een veelzijdige stageplek? Wie weet kun je bij ons aan de slag!